Forum www.wilki90.fora.pl Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
Pisanie postów, walki i atrybuty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wilki90.fora.pl Strona Główna -> Opis Gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Silence
Dorosły
PostWysłany: Czw 14:15, 29 Gru 2011 Powrót do góry


Dołączył: 22 Gru 2010

Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Samiec

    Posty
Poprawny dialog w Fabule powinien wyglądać mniej więcej tak:

Cytat:
Wilczyca podeszła do stawu i napiła się. Następnie rzuciła oskarżycielskie spojrzenie wilkowi stojącemu nieopodal.
- Co się tak gapisz? - spytała oschle. - Wilka nie widziałeś?
To mówiąc warknęła i odeszła.


albo:

Cytat:
Wilczyca podeszła do stawu i napiła się. Następnie rzuciła oskarżycielskie spojrzenie wilkowi stojącemu nieopodal.
- Co się tak gapisz?
Spytała oschle.
- Wilka nie widziałeś?
Dodała i warknęła, a potem odeszła.


Kiedy wychodzimy z tematu, najlepiej na końcu posta postawić:
z.t. - z tematu; JMTN - już mnie tu nie ma;
Wtedy inni użytkownicy wiedzą, że nie ma Cię już w danym temacie.

    Walki
Walki przeprowadzane mogą być tylko pod okiem MG czyli Mistrza Gry na Arenie. Rzuca on dwukrotnie kostką za jednego wilka i mnoży jego atak na przykładzie bonusów przypisanych poszczególnym rangom:

Alfy, Bety, Dowódcy - mnożyć x3
Szpiedzy, Magowie, Wojownicy itd. - -||- x2
Demony, Przeklęci itd. - -||- x3
Dorosłe - -||- x1
Gammy - -||- x1

Każdy wilk ma na początku 100 pkt. życia, które są mu odbierane podczas walki. Kiedy pula zmaleje do 0, walka się kończy, a przegrany jest wycieńczony i musi udać się do Uzdrowiciela bądź Druida. Są też możliwe walki na śmierć i życie, ale takie szczegóły ustalane są z MG i między graczami.
    Atrybuty
Atrybuty to rzecz ważna podczas walk, o których wspomniano wyżej. Mamy na początku do wyboru cztery atrybuty. Każdy daje co innego:

Siła - +3 pkt. do ataku.
Wytrzymałość - +10 pkt. do punktów życia.
Zręczność - jeśli liczba pkt. ataku będzie większa niż przeciwnika, wilk ma większą szansę na unik. (ustala MG)
Inteligencja - zwiększenie siły ataków magicznych o +3 pkt.

Co do zręczności - to czy wilk uniknie ataku przeciwnika ustalić może tylko on. Poszczególne magiczne talizmany tworzone przez Szamanów i Magów też mogą niewiele więcej podnieść siłę ataku czy punkty życia, ale wpierw trzeba to uzgodnić z Adminem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wilki90.fora.pl Strona Główna -> Opis Gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare