Home
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Silence Dorosły
|
Wysłany:
Czw 14:15, 29 Gru 2011 |
|
|
Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 46 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Poprawny dialog w Fabule powinien wyglądać mniej więcej tak:
Cytat: | Wilczyca podeszła do stawu i napiła się. Następnie rzuciła oskarżycielskie spojrzenie wilkowi stojącemu nieopodal.
- Co się tak gapisz? - spytała oschle. - Wilka nie widziałeś?
To mówiąc warknęła i odeszła. |
albo:
Cytat: | Wilczyca podeszła do stawu i napiła się. Następnie rzuciła oskarżycielskie spojrzenie wilkowi stojącemu nieopodal.
- Co się tak gapisz?
Spytała oschle.
- Wilka nie widziałeś?
Dodała i warknęła, a potem odeszła. |
Kiedy wychodzimy z tematu, najlepiej na końcu posta postawić:
z.t. - z tematu; JMTN - już mnie tu nie ma;
Wtedy inni użytkownicy wiedzą, że nie ma Cię już w danym temacie.
Walki przeprowadzane mogą być tylko pod okiem MG czyli Mistrza Gry na Arenie. Rzuca on dwukrotnie kostką za jednego wilka i mnoży jego atak na przykładzie bonusów przypisanych poszczególnym rangom:
Alfy, Bety, Dowódcy - mnożyć x3
Szpiedzy, Magowie, Wojownicy itd. - -||- x2
Demony, Przeklęci itd. - -||- x3
Dorosłe - -||- x1
Gammy - -||- x1
Każdy wilk ma na początku 100 pkt. życia, które są mu odbierane podczas walki. Kiedy pula zmaleje do 0, walka się kończy, a przegrany jest wycieńczony i musi udać się do Uzdrowiciela bądź Druida. Są też możliwe walki na śmierć i życie, ale takie szczegóły ustalane są z MG i między graczami. Atrybuty to rzecz ważna podczas walk, o których wspomniano wyżej. Mamy na początku do wyboru cztery atrybuty. Każdy daje co innego:
Siła - +3 pkt. do ataku.
Wytrzymałość - +10 pkt. do punktów życia.
Zręczność - jeśli liczba pkt. ataku będzie większa niż przeciwnika, wilk ma większą szansę na unik. (ustala MG)
Inteligencja - zwiększenie siły ataków magicznych o +3 pkt.
Co do zręczności - to czy wilk uniknie ataku przeciwnika ustalić może tylko on. Poszczególne magiczne talizmany tworzone przez Szamanów i Magów też mogą niewiele więcej podnieść siłę ataku czy punkty życia, ale wpierw trzeba to uzgodnić z Adminem.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|
|